Reklama

Awaria systemów płatności – problemy z kartami i terminalami [AKTUALIZACJA]

Kolejki w sklepach i przed bankomatami. Awaria sparaliżowała sprzedaż!
Awaria systemów płatności – problemy z kartami i terminalami [AKTUALIZACJA]

W sobotę 13 września około godz. 12.00 nastąpiła duża awaria dokonywania płatności kartami, niezależnie od dostawcy karty czy banku, w którym klienci mają konto. Problemy z płatnościami dotyczą zarówno kart debetowych, jak i kredytowych oraz cyfrowych portfeli. Awaria dotyka nie tylko klientów banków, ale także sieci handlowych i usługowych. Użytkownicy informują, że płatności nie działają m.in. w Lidlu, Biedronce, piekarniach, a także na stacjach benzynowych. Jak relacjonują nasi Czytelnicy:

– Przed bankomatem utworzyła się ogromna kolejka, ale słychać już głosy, że gotówki nie da się wypłacić, bo się skończyła. Bankomat jest pusty - przekazała nam telefonicznie pani Monika.

Na razie brak jest oficjalnych informacji o przyczynach awarii i przewidywanym czasie jej usunięcia. 

[AKTUALIZACJA]

Według najnowszego komunikatu  eSerwisu wszystkie funkcjonalności działają już poprawnie.

Wystąpiła awaria w działaniu usług płatności bezgotówkowych. Po jej zdiagnozowaniu zostały podjęte intensywne prace nad przywróceniem pełnej sprawności systemu.

Czytaj także:

Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu Przegląd Regionalny. MIKAWAS Sp. z o.o. z siedzibą w Piasecznie przy ul. Jana Pawła II 29A, jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Link do Polityki prywatności: LINK

Komentarze