Pasażerowie liczyli, że wreszcie doczekają się sprawnej i czytelnej informacji o odjazdach, przyjazdach pociągów oraz utrudnieniach w ruchu kolejowym. Niestety, system nadal nie działa i podróżni muszą korzystać z aplikacji mobilnych lub liczyć na komunikaty głosowe podawane przez pracowników kolei. – Ekrany i głośniki są, ale żadnych komunikatów nie widać na wyświetlaczach. Wygląda to jak atrapa. Kiedy system w końcu zacznie działać? – skarżą się pasażerowie – pytają nas pasażerowie.
O to zapytaliśmy PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. – Zasadnicze prace planujemy zakończyć w październiku tego roku. Następnie rozpoczniemy odbiory techniczne i eksploatacyjne, dlatego uruchomienie systemu informacji pasażerskiej zaplanowano na koniec roku – informuje Anna Znajewska-Pawluk z zespołu prasowego PLK.
Od kilku miesięcy trwa montaż monitoringu oraz nowoczesnego systemu informacji pasażerskiej na peronach i stacjach zmodernizowanej linii nr 7 Otwock – Lublin. W Otwocku zamontowano łącznie 46 wyświetlaczy LCD, system nagłośnienia oraz monitoring obejmujący perony i przejścia podziemne. W Celestynowie pojawiły się 4 wyświetlacze wraz z głośnikami i kamerami.



Czytaj także:












![Rodzina straciła dom i ukochane psy. Potrzebna jest pomoc! [AKTUALIZACJA] Rodzina straciła dom i ukochane psy. Potrzebna jest pomoc! [AKTUALIZACJA]](https://static2.przegladotwocki.pl/data/articles/sm-4x3-rodzina-stracila-dom-i-ukochane-psy-potrzebna-jest-pomoc-aktualizacja-1760641502.jpg)










Napisz komentarz
Komentarze