Przeczytaj!
Reklama

Awaria w Urzędzie Miasta Otwocka. Utrudnienia w obsłudze mieszkańców

Awaria dotyczy kilku wydziałów Urzędu. Mieszkańcy mają utrudniony kontakt z urzędnikami.
Awaria w Urzędzie Miasta Otwocka. Utrudnienia w obsłudze mieszkańców

We wtorek w południe (13 maja) w budynku C w otwockim ratuszu doszło do awarii prądu, która spowodowała znaczne utrudnienia w codziennym funkcjonowaniu kilku wydziałów. Jak poinformował magistrat, problemy dotyczą zarówno bezpośredniej obsługi interesantów, jak i możliwości kontaktu telefonicznego oraz mailowego.

Awaria dotyczy:

Urząd Stanu Cywilnego,
Wydział Organizacyjny i Spraw Pracowniczych,
Wydział Ochrony Środowiska i Gospodarki Komunalnej.

W wydziałach nie działają obecnie służbowe telefony oraz skrzynki poczty elektronicznej, co znacznie utrudnia kontakt z urzędnikami i realizację bieżących spraw mieszkańców.

– Przepraszamy za wszelkie niedogodności i prosimy o wyrozumiałość – przekazuje Urząd Miasta Otwocka. – O przywróceniu pełnej funkcjonalności poinformujemy niezwłocznie po usunięciu awarii – podkreśla.

Na razie nie podano, kiedy dokładnie problemy zostaną rozwiązane, jednak służby techniczne pracują nad jak najszybszym przywróceniem sprawności systemów.

Czytaj także:

Więcej o autorze / autorach:
Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu Przegląd Regionalny. MIKAWAS Sp. z o.o. z siedzibą w Piasecznie przy ul. Jana Pawła II 29A, jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Link do Polityki prywatności: LINK

Komentarze